Przejdź do głównego wątku
8
  • Zadzwoń do nas
  • Lokalizator sklepów
  • Produkty
  • Części zamienne i akcesoria
  • Centrum pomocy
  • Lokalizator sklepów
  • Zadzwoń do nas
  • Zaloguj się

    Informacje o dostępności 

    Electrolux zobowiązuje się do zapewnienia dostępności swoich stron internetowych i aplikacji mobilnych zgodnie z europejskim aktem w sprawie dostępności, wdrożonym do prawa krajowego i określonym w normie europejskiej EN 301 549 oraz międzynarodowych wytycznych WCAG 2.2 poziom AA. 

    W niniejszych informacjach opisujemy również, jak zgłaszać nam problemy, abyśmy mogli je rozwiązać, a także jak skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy w zakresie funkcji dostępności, na przykład pomocy przy zakupie produktu lub rezerwacji usługi.  

    Te informacje dotyczące dostępności mają zastosowanie do usług handlu elektronicznego skierowanych do konsumentów, świadczonych na odległość za pośrednictwem stron internetowych i usług opartych na urządzeniach mobilnych drogą elektroniczną, na przykład zakupów za pośrednictwem naszych stron internetowych lub naszych Aplikacji. 

    Informacje techniczne dotyczące dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych 

    Obsługujemy najnowsze wersje wszystkich głównych przeglądarek (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari, wszystkie inne przeglądarki oparte na chromium) i dostosowujemy się do rozmiaru ekranu (komputer stacjonarny, telefon komórkowy i tablety). 

    Przetestowaliśmy wewnętrznie czytniki ekranu, a także nawigację za pomocą klawiatury i sterowanie głosowe. Obsługujemy najnowsze wersje na platformy Android i iOS, a także przeprowadziliśmy testy z użytkownikami. 

    Jak zgłosić problem 

    Rozwiązania techniczne w zakresie dostępności różnią się, chcielibyśmy więc dowiedzieć się od naszych klientów, w jaki sposób możemy ulepszyć nasz sklep internetowy i aplikację. 

    Jeśli podczas korzystania z naszych usług, systemów lub innych elementów cyfrowych doświadczeń napotkasz jakiekolwiek bariery dostępności, poinformuj nas o tym, wysyłając wiadomość na adres accessibility@electrolux.com. (To adres e-mail bez możliwości odpowiedzi – w przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta). 

    Byłoby dla nas bardzo pomocne, gdybyś mógł podać następujące informacje: 

    1. Krótki opis zadania, które chciałeś wykonać, oraz napotkanego problemu 

    1. Używana przeglądarka lub aplikacja mobilna oraz kraj, w którym się znajdujesz 

    1. Link do strony lub zrzut ekranu przedstawiający problem 

    W celu uzyskania pomocy możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem czata lub infolinii dostępnych na naszych stronach internetowych i w aplikacjach. 

    Status zgodności 

    Nieustannie testujemy i monitorujemy usługi dostępne za pośrednictwem naszych stron internetowych i aplikacji mobilnych. W razie potrzeby współpracujemy również z zewnętrznymi konsultantami ds. dostępności, wykorzystując zarówno testy ręczne, jak i automatyczne. 

    Nasza strona internetowa zawiera treści skierowane do konsumentów, jak również do innych grup interesariuszy, takich jak profesjonalni technicy. Należy jednak pamiętać, że treści e-commerce nieprzeznaczone dla konsumentów nie podlegają wymogom dostępności. 

    Data informacji o dostępności: 18 czerwca 2025 r. 

    Zanussi
    1. Accessibility Information

    Kontakt i pomoc

    • Skontaktuj się z nami
    • Serwis
    • Zarejestruj produkt
    • Instrukcje obsługi
    • Gwarancja
    • Napisz opinię

    O nas

    • Zanussi
    • Przewodnik dla kupujących
    • #PraktyczneRozwiązania
    • Informacje prawne
    • Powiadomienie o plikach cookie

    Facebook