Informacja o działaniu firmy w okresie reżimu sanitarnego

Drogi Kliencie,

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników jest dla nas priorytetowe. Nieustannie monitorujemy aktualną sytuację i działamy zgodnie z najnowszymi rekomendacjami i wytycznymi władz Rzeczypospolitej Polskiej.

Biorąc pod uwagę bieżącą sytuację w kraju robimy wszystko co w naszej mocy, aby zapewnić Państwu możliwie największe wsparcie i przepraszamy, jeżeli czas oczekiwania na odpowiedź jest dłuższy niż zwykle.

Kontakt z nami jest możliwy za pośrednictwem:

Centrum Pomocy
—Infolinia 801444800
—e-mail: infolinia@electrolux.com

pon.- pt. 8:00-18:00

Wizyty serwisowe

W przypadku awarii urządzenia rekomendujemy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu weryfikacji czy problem można rozwiązać bez wizyty pracownika serwisu.

Informujemy jednocześnie, iż nasze serwisy pracują w pełnym zakresie, a umawianie wizyt jest możliwe za pośrednictwem naszej Infolinii.

Jednocześnie pragniemy zwrócić uwagę, że jeżeli w ciągu ostatnich 14 dni przebywaliście Państwo w rejonie wybuchu epidemii wirusa Corona COVID-19 lub mieliście kontakt z osobami, które przebywały w takim regionie, lub występują u Państwa lub u członków Państwa rodziny objawy przeziębienia lub grypy, wysoka temperatura ciała lub trudności w oddychaniu, uprzejmie prosimy o zaniechanie rezerwacji wizyty serwisowej co najmniej 7 dni od czasu ustąpienia wszystkich objawów. Dodatkowo, w przypadku powrotu z któregokolwiek z regionów zagrożonego występowaniem wirusa COVID-19 prosimy o zaniechanie umawiania wizyty serwisowej przez co najmniej 14 dni od daty powrotu.

Jeżeli wizyta serwisowa została już umówiona uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu przełożenia jej terminu.

W celu ochrony zdrowia i zapewnienia bezpieczeństwa naszych pracowników, wprowadziliśmy dodatkowe środki ostrożności, których należy przestrzegać podczas wizyty zarówno u Państwa w domu, jak i w siedzibie serwisu. Pracownicy serwisu powinni unikać bezpośredniego kontaktu z klientami (np. uścisku dłoni na przywitanie), nosić maski ochronne na twarzy i mieć możliwość zadać dodatkowe pytania dotyczące zdrowia Klienta (w tym zaproponować zmianę terminu wizyty).

Nasz sklep internetowy jest cały czas otwarty

Wiemy, jak ważne jest utrzymanie dobrego samopoczucia w domu w tym pełnym wyzwań okresie. W związku z tym informujemy, że nieustannie staramy się zapewnić Państwu szybką i bezpieczną obsługę. Oryginalne części zamienne i akcesoria Electrolux/AEG/Zanussi nadal mogą zostać wysłane do Państwa domu.

  • koszyk
    Sklep internetowy

    Podjęliśmy wszelkie możliwe działania, aby zapewnić wystarczającą liczbę części zamiennych i akcesoriów dla naszych Klientów. Oferujemy także szeroki wybór filtrów do oczyszczaczy powietrza i odkurzaczy, a także środków czyszczących, aby pomóc w utrzymaniu dobrego samopoczuciaw domu.

  • telefon
    Obsługa klienta

    Stosujemy się do wytycznych Ministerstwa Zdrowia w kwestii zachowania odpowiednich procedur sanitarnych.

    Nasz zespół obsługi klienta jest dobrze przygotowany do pracy zdalnej, dzięki czemu zapewniamy ciągłą i terminową obsługę.

  • ciężarówka
    Dostawa

    Nasz dział logistyki oraz partnerzy przestrzegają surowych norm dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa, aby zamówienia były dla Państwa bezpieczne.