Problem
- Wyświetlacz nie pokazuje wskaźnika łączności bezprzewodowej
- Nie można połączyć się z urządzeniem
Dotyczy
- Pralka z funkcją WiFi
- Suszarka z funkcją WiFi
Rozwiązanie
1. Sprawdź siłę sygnału sieci WiFi.
2. Upewnij się, że połączenie bezprzewodowe jest włączone.
Patrz rozdział „Konfigurowanie połączenia bezprzewodowego z pralką/suszarką” w rozdziale „WiFi - Konfiguracja łączności” w instrukcji obsługi. Możesz pobrać instrukcję tutaj .
Po zastosowaniu opisanej konfiguracji i włączeniu modułu WiFi w urządzeniu, usłyszysz pojedynczy sygnał dźwiękowy (piknięcie), a na wyświetlaczy pojawi się komunikat ON, należy wtedy zwolnić przytrzymywane przyciski na panelu sterowania urządzenia.
3. Sprawdź swoją sieć domową i router.
4. Uruchom ponownie router.
5. Skontaktuj się z dostawcą usług bezprzewodowych, jeśli występują dalsze problemy z siecią bezprzewodową.